Kell a CHILL

2017. március 19. 00:23 - anamika

Fáradt vagy? Én is….

Így a vasárnaphoz érve mindig elhatározom, hogy ez a nap csak az enyém lesz. Ki sem nyitom a szemem, de már pörgetem a fészbukot, majd az instát, aztán ezt újra, és jöhet a dzsímél.

Észreveszem, hogy el vagyok maradva egy beadandóval. Fasza. Ráírok csoporttársamra hogy áll a dologgal. Sehogy? Fantasztikus, újra megnyitom az instát.

Mire észbe kapok, már egy óra és semmit sem csináltam, csak másokat néztem, és jön a bűntudat. Ezt az érzést hamar elűzi a szobámba beáradó rántott hús illata. Kimegyek a konyhába, jöhet a családi ebéd. Két óra van, újra az ágyban fekszem, és insta sztorit kreálok. De miről? Á, legyen bumeráng, mert most király pózban van a kutyám. Kész, már harmincan megnézték öt perc alatt.  Jön egy szellemes direkt meszidzs. Válaszolok, és belekezdek egy újabb felesleges beszélgetésbe.

Az idő rohan, és egy percet sem foglalkoztam magammal. A vasárnap idáig nem az enyém.

Na ennek most vessünk véget!

Összegyűjtöttem minden idők legjobb Chill zenéit. Semmi más dolgod nincs, csak indítsd el a lejátszási listát, és offold a közösségi oldalakat. Szemeket becsukni ,indulhat az igazi  " én idő"!

Klikk:

 

 

komment
süti beállítások módosítása