Csábítás

2017. március 26. 15:55 - zotjee

Néha rákényszerülök a vasalásra. Nem szeretem, de rendes pasi vagyok, megcsinálom (ha már az asszonyka nem hajlandó rá – mindig). Meg ugye, főzni is kell valakinek. Gondoltam, ez épp jó alkalom arra, hogy – szigorúan csak - megismerkedjek egy dögös huszonéves csajszival. 
Charli XCX

charli_xcx-popcrush.jpeg

(Forrás: popcrush.com)

Elég jól indult a kis kalandunk. Hallgatva a dalokat, kezemben a vasalóval egyszer csak azon kapom magam: Hopp-hopp, milyen kis szexis lehetne ez az angyal ebben a fehér neműben ingben… Igaz, nem volt nehéz dolga, ugyanis a szintipop nem áll tőlem távol. Bevallom, átfutott az agyamon, hogy a Number 1 Angel bekerül a kocsiban hallgatható albumok közé.

Mivel azonban nem esünk szerelembe első látásra, leültem dumálni ezzel a brit lyánnyal.

Az elején még figyeltem. Sőt, meg is kezdett győzni. De a randi közepére már csak a bla-bla-bla maradt. Jött az a bizonyos faszi rutin, mikor a csaj elkezdi mondani a fontosabbnál fontosabb dolgokat, te meg egy idő után azon kapod magad, hogy csak azért hümmögsz, hogy a buksza azt gondolja, figyelsz rá.

Rögtön rá is zendített, hogy Roll With Me, de a sok yeah-től egy kicsit szétdurrant az agyam. Miután pedig látta rajtam, nem biztos, hogy célba ér, zavarba akart hozni, azt hajtogatva: ILY2. Micsoda szójáték! Soha nem találkoztam még hasonlóval. Meg amúgy is! Kislány! Legyen már benned némi tartás! Most komolyan?

charli_xcx-complex_com.jpg

Charli XCX – Number 1 Angel (forrás: complex.com)

Szóval, untam az egészet. De a kíváncsiság, meg a kötelesség valami más (?) hajtott még, hogy a végére járjak ennek a dolognak… Persze, értem én! Egy kis légyott nem árt senkinek. Még akár hosszabb távú, mély kapcsolat is kialakulhat. De az egész olyan volt, mintha a gyorsan felnőni akaró kamasz lánykák összeültek volna, és mindazt, amit már rég gyakorolnak, kislányos álomként felfestett vágyak netovábbjaként adnák a világ tudtára. Én vagyok az, a Babygirl!

YEAH…! Brrr… 

Nos, az esélyt megadtam. A majdnem kialakulóban lévő románcunk azonban a második randit követően elhalt.

És még haza se vittem.

komment
Címkék:
süti beállítások módosítása